AJPIS Valcea declaratie privind asumarea agendei de integritate organizationala
Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2023
Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2022
Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2022
Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2022
Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2022
Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2021
Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2021
Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2021
Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2020
Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2020
Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2020
Situatie incidente integritate 2020
Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2019
Raport-anual-de-evaluare-a-incidentelor-de-integritate-2018
Decizie și cod de etică AJPIS Vâlcea
Principalele atribuții ale consilierului de etică sunt:
- acordă consultanță și asistență funcționarilor publici cu privire la respectarea normelor de conduită;
- monitorizează aplicarea prevederilor codului de conduită în cadrul instituției publice;
- întocmește și transmite rapoarte trimestriale/semestriale privind respectarea normelor de conduită de către funcționarii publici.
- organizează sesiuni de formare în domeniul eticii pentru angajații AJPIS Vâlcea.
Programul de consiliere și asistență pentru respectarea normelor etice și de conduită se desfășoară la biroul consilierului de etică din sediul AJPIS Valcea din Ramnicu Valcea, Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 1, etaj 3, camera 12, în fiecare miercuri în intervalul 12:00-15:00.
Date de contact: Stanescu Carmen Daniela, telefon 0350.408.946 int 115, e-mail: stanescu.carmen@mmanpis.ro
Consilierul de etică nu îndeplinește atribuțiile comisiei de disciplină. Managementul eticii în instituția noastră are în primul rând un rol formativ, de orientare etică și nu unul sancționator.
Multe dintre abaterile disciplinare apar dintr-o desconsiderare a valorilor etice la care aderă instituția sau dintr-o necunoaștere a acestora. Acest lucru poate fi preîntâmpinat prin întreținerea unui mediu de lucru unde este recunoscută și apreciată o conduită etică. O bună înțelegere a Codului de etică de fiecare persoană care activează în cadrul instituției și o corectă aplicare a acestuia poate conduce la o scădere semnificativă a abaterilor disciplinare și la un act administrativ corect, adresat cetățeanului și celorlalți beneficiari.