Etică și integritate

Raport consilier etica 2024

AJPIS Valcea declaratie privind asumarea agendei de integritate organizationala

Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2023

Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2022

Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2022

Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2022

Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2022

Raport consilier etica 2021

Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2021

Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2021

Situatia incidentelor de integritate la nivelul AJPIS Valcea anul 2021

Raport de evaluarea a implementarii Legii 544_2020

Raport de evaluarea a implementarii Legii 52_2020

Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2020

Situatie incidente integritate 2020

Raport anual privind evaluarea incidentelor de integritate 2019

Raport-anual-de-evaluare-a-incidentelor-de-integritate-2018

Registru-cadouri-2022

Registru-cadouri-2021

Registru cadouri 2020

Registru cadouri 2019

Decizie și cod de etică AJPIS Vâlcea

Codul administrativ

Principalele atribuții ale consilierului de etică sunt:

  • acordă consultanță și asistență funcționarilor publici cu privire la respectarea normelor de conduită;
  • monitorizează aplicarea prevederilor codului de conduită în cadrul instituției publice;
  • întocmește și transmite rapoarte trimestriale/semestriale privind respectarea normelor de conduită de către funcționarii publici.
  • organizează sesiuni de formare în domeniul eticii pentru angajații AJPIS Vâlcea.

Programul de consiliere și asistență pentru respectarea normelor etice și de conduită se desfășoară la biroul consilierului de etică din sediul AJPIS Valcea din Ramnicu Valcea, Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 1, etaj 3,  camera 12, în fiecare miercuri în intervalul 12:00-15:00.

Date de contact: Stanescu Carmen Daniela, telefon 0350.408.946 int 115, e-mail: stanescu.carmen@mmanpis.ro

Consilierul de etică nu îndeplinește atribuțiile comisiei de disciplină. Managementul eticii în instituția noastră are în primul rând un rol formativ, de orientare etică și nu unul sancționator.

Multe dintre abaterile disciplinare apar dintr-o desconsiderare a valorilor etice la care aderă instituția sau dintr-o necunoaștere a acestora. Acest lucru poate fi preîntâmpinat prin întreținerea unui mediu de lucru unde este recunoscută și apreciată o conduită etică. O bună înțelegere a Codului de etică de fiecare persoană care activează în cadrul instituției și o corectă aplicare a acestuia poate conduce la o scădere semnificativă a abaterilor disciplinare și la un act administrativ corect, adresat cetățeanului și celorlalți beneficiari.